torsdag 21 oktober 2010

21 Oktober

Hallå där!

Sitter hemma hos Gubbjäveln. Har haft en kort dag i skolan då matteläraren är i Polen. That bastard... Ville så gärna följa med dit igen, inte för att vara med läraren utan för att träffa Marek :D wiie.

Men jag har lagt upp en plan nu. Ska lägga undan 500 kr varje månad till sportlovet så att jag har 2500kr då och kan åka till Polen med Findus ( Om hon har råd och tid vill säga) då vi ska träffa Marek Kleczkowski igen :)
Kan inte vänta... Måste dit NU!
Hur som helst..
Jag och Findus har även tagit lite bilder idag, vi testade sätta upp mitt hår i sidecut och jag gillar det faktiskt. Funderar nästan på att klippa mitt hår så. Tror bara att jag kommer ångra mig grovt efter ngn månad. Men vi får se hur det blir.
Funderar även på att pierca läppen inom en snar framtid!


Vad tror ni? ;p


Mycket drama idag, ska försöka fixa det på något sätt för de är båda värda det <3
Men vi får se hur mycket jag kan göra. Just nu stöter ena bort mig rejält, just för att jag tror att han är osäker. Men det löser sig.
Allt löser sig med tiden.
Engelska provet jag "pluggade" till igår kommer nog gå åt helvete... Gjorde det idag men det kändes fan inte bra. Men nu ska jag skärpa mig.
Och jag pluggade faktiskt en hel del, men kvällen innan sätter sig inget i alla fall... aja!

Fredag imorgon, helgen hoppas jag blir DUNDER men vi får la se.
Ska lägga mig nu så att man kommer upp i tid, börjar 8.30 *SUCK!

Natti natti // Lejon

P.s. Jag ska snart lägga upp lite bilder från resan till Polen. Promise <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)