onsdag 20 oktober 2010

still...

Saknaden är enorm. Det är tomt, det är ledsamt.

Jag stirrar in i en vägg, jag verkligen STIRRAR in i en vägg och tänker inte på något alls.
Jag vet, man tänker alltid på något. Men tänk er att man bara tappar hjärnan. Man är helt plötsligt tre år och går bara på lukt, känsel och ljud. Man förstår inget, man fattar inget man är bara allmänt dum och försöker lära sig saker.
Precis så kändes det som.

Som tur var väckte mamma mig ur min så kallade "trans".
Usch...
Det var läskigt. Marek och jag har sagt godnatt nu. Jag är EXTREEMT röksugen, så classmates se upp för mig imorgon...
höhöh
nåt.

men i alla fall, jag borde också sova. ska upp tidigt imorgon och lyckas alltid somna tolv. så nu ska jag sova tidigt^^

GODNATT!
// Lejon
Lika blek som månen, sätter jag mig på en sten,
och försöker minnas vem jag é.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)