tisdag 7 december 2010

Lucia sånger

För ett tag sen kom min syrra Elin hem från konfirmationen. Visste inte ens att hon höll på med det ärligt talat.
Känns som att jag hänger med här ;s

Hur som helst, de ska göra ett lucia tåg och hon behövde hjälp med stämmorna. Kändes super kul att titta igenom låtarna jag sjöng med lucia tåget för 3 år sen. Haha då var ju till och med jag lucia. :D

Minns fortfarande de mesta sångerna så det ska vi nog kunna fixa stumpan.

Morsan kommer snart upp med en äcklig medicin som ska vara mot kolera.

Åker ju snart utomlands mot thailand i en månad och det går tydligen sån skit där. Den ska visst vara äcklig... iiisch vill inte :( 
Rädda mig någon?

Hur som helst, ska sitta och njuta lite av musiken nu och försöka dampa klart på msn som inte vill fungera :/


Puss


Lejon

2 kommentarer:

  1. Sv; Hahahaha! Desamma.. det där kan man snacka om UTBROTT! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja jo, det går väl rätt så bra x)

    Åh luciatåget med kören haha :D

    SvaraRadera

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)