torsdag 28 oktober 2010

Godmorgon...eller?

Fattar inte vad jag håller på med seriöst...
Måste verkligen skärpa mig med skolan nu om jag ska fixa detta någon gång.
Sitter istället på facebook när man ska göra uppgifter i skolan och skriver här.
Har absolut ingen lust att plugga längre, det är tråkigt, det är drygt, det tar tid och just nu ger det ingenting. Visst in the future maybe! Men ändå.

Aja!
Igår hade jag en av de bättre dagarna. Var med Sofie och träffade Toni och Tim.
Jag vet inte vad de tyckte, men jag tyckte det var toppen. Älskade verkligen att umgås med de :)
Satt och snacka, kollade på ngn sjukt dålig skräckfilm och början på ngn american pie.
Sen somnade Toni och Sofie tillslut ngn gång vid 1. Men jag kände att jag verkligen inte var trött. Det var inte Tim heller.

Så vi låg och snackade HELA natten.
Tror jag fick 40 minuters sömn och jag känner mig helt speedad just nu :) Vadå övertrött? ;)
Ska snart göra prov och det känns faktiskt bra trots den lilla sömn. Visst jag både ser ut och går som en zombie. Men jag känner mig ändå ganska vaken i huvudet. För tillfället, förvånar mig inte jag om jag börjar tänka som en fluga snart? Det är i alla fall så dagarna slutar för mig när man har dygnat.

Hem till sthlm igen sen dåra. Ska ut och käka med farsan på någon restaurang. :) Ska bli trevligt!

Aja, ska försöka ta tag i mina hemska skoluppgifter nu.
Kram&Puss // Lejon :) '

*raaawr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)