måndag 25 oktober 2010

25 oktober

Yeees, den slog precis om klockan.

00.00 haha :)

Hade precis skrivit 24:e men nu blev det inte så.

Ajja, är hemma har väl varit skönt, men det är bara så äckligt tråkigt här ute i Östhammar.
Har som tur var hittat en ny rolig vän på msn som jag sitter och har kul med just nu.
Börjar halv 12 imorgon så det är ingen brådska.

orkar inte lägga upp bilder och grejs nu från polen är faktiskt trött som fan... så funderar på att lägga mig nu hur som helst.

tänkte ge mina läsare lite reklam.
Antar att många av er har spotify och jag antar att ni är som mig och hatar reklampauserna mitt i ett härligt album av någon super bra artist.

http://apps.facebook.com/gratisspotifynorway/?r=300755

klicka på länken så är det bara att läsa sig fram om hur man ska göra. :) Lätt som en plätt!
Natti natti
//Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)