fredag 20 augusti 2010

20.07.10

Hejsan bloggen.
Nu har jag betsämt mig för att börja med detta igen! Men denna gång kör jag på en ny hemsida! Som denna, hoppas att den är bra.

Såg The Ark igår på Gröna lund. Andra gången man såg de i år och jag är faktiskt fortfarande skakis, lätt den bästa spelningen jag har sett med de hittills. Denna konsert var deras näst sista i år, så nu kommer man inte se de på ett bra tag I guess :/
http://www.youtube.com/watch?v=2QhtkbucWxw
http://www.youtube.com/watch?v=fFP1-_1WOwA&NR=1

MEN!! Disturbed kommer till Sverige den 17 november... Gissa om jag är taggad. "Taste of chaos"!
Då spelar även Papa Roach, Buckcherry, Halestorm, As I lay dying, Heaven shall burn och Adept för endast 400 kr! Är så otroligt pepp på den tillställningen att det inte är sant.

Någon mer som ska gå?
Idag är man fortfarande sjuk, nästan lite värre än igår. Hoppas på att man frisknar till lite under dagen så att man kan ta sig till Uppsala och vara med på en rätt stor fest i hum C. (En park i Uppsala där "aaaiina"  inte får ta en :) höhö. Man har ju inte direkt åldern inne än för krogen.

Vi får se hur man mår sen som sagt.

Dags att koka te och knarka alvedon. Tack och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)