tisdag 31 augusti 2010

xoxo // Gossip girl

Sååå här är jag igen, fortfarande febrig,hostig och hemma i min ortroligt sköna säng.
Har även idag haft frontierVille maraton med syrran, Visste att hon skulle älska det spelet.

Hur som helst, berättade väl att jag höll på att ladda ner säsong 1 av Gossip Girl igår? Riiight?
I alla fall, den säsongen är nere nu och första avsnittet är redan avklarat. Har iofs sett i stort sett alla avsnitt förr men har lyckats glömma bort typ allt. I alla fall det stora hela.

Så idag blire Gossip Girl för fulla muggar!

yeaah, ni lär ju titta på den serien, den är ju verkligen något speciellt :) 
Blir alltid så sugen på att börja klä mig som de, otroligt snygg stil AND I JUST LOOOVE THE SHOES! 
hahaha

Hare fint, hörs senare tror jag :) Natti på er annars // Lejon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)