söndag 22 augusti 2010

Tjullullulu

Men hallå där!

Ville bara skriva av mig lite innan jag låter John Blund göra sitt jobb!
Det var fett ovärt att åka in till Uppsala, tror aldrig att jag känt så förr?
Fick reda på en massa roligheter... (nått)! Men aja, smällar jag får ta antar jag? Kom fram till att jag fortfarande var bakis idag sen fredags. Förlåt igen, finns inget jag kan göra åt saken gjort är gjort. Sen får det väl bli som det blir. Har i alla fall kommit fram till en slutsats.

Gud vad jag känner att jag låter saklig nu. Jag vill egentligen bara skriva ut allt hat jag känner inom mig nu. Men det är inte schysst. I alla fall inte mot de jag faktiskt tänkte skriva om. Men jag är inte Kissie I guess, såå jag skiter i det!
Aja, dan har varit skit hur som helst.
Var med Ida när jag kom in till stan, vi kom fram att vi hade sjukt tråkigt så vi gick fram till två killar som vi tyckte såg bra ut :) Slutade med att vi helt random satt med de på donken. Pinsamt men kul.

Alltid lite roligt att vara spontan... Eller?! ;) Såg nu att ena killen addade mig på Facebook nu! Så kan det gå när man har tråkigt fast kul fast... what ever.

Sov gott!  // Lejon!

1 kommentar:

  1. Så ni tyckte faktiskt att vi såg bra ut, tack :D / Jesper

    SvaraRadera

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)