söndag 22 augusti 2010

Söndag

Okej sista dagen innan första dagen i andra ring börjar...

Börjar kl: 09.00 imorgon vilket inte alls kommer bli roligt. Har inte kunnat sova ordentligt på veckor nu.
Hur som helst. Håller på att färga håret rött just nu, eller lättare sagt rödare :)
Sen blir det att åka till stan och faktiskt säga förlåt för i fredags öga mot öga.

Önskade att en annan vän kunde svara på mina samtal så att personen verkligen förstår att jag är ledsen och så vidare. Det känns så otroligt fel att skriva förlåt över sms, msn, facebook, bdb eller dylikt. Det är inte jag...
Jag vill att folk ska se ärligheten, ångern och skuldkänslorna i mitt ansikte när jag säger det så att de verkligen fattar att jag menar allvar.

Men "du" kanske förstår ändå!

Ha det bra, hörs ikväll
Heippa // Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)