söndag 22 augusti 2010

knas dag.

Nu har jag bestämt mig. 

Detta träd ska det bli och jag är så otroligt fast i den!

Sen ska texten:
"I've gotta fight today, to live another day"
också komma med på något sätt. Men det är ännu ett mysterium.
Längtar otroligt mycket i alla fall.
Har faktiskt haft en HEMMA kväll idag. 
och jag ångrar mig inte, jag flippade ur lite tidigare idag över lite saker, men allt är löst nu. Jag mår mycket bättre.
Men det kommer nog att bli så att jag inte kommer hålla till lika mycket i stan mer tyvärr..

Skit samma, det löser sig med tiden.
Huvudsaken är att det ska bli bättre nu :) 

Tänker också påbörja ett projekt som jag kallar "ommöblering, omfärgning och städning av rum!"
Kommer bli awesome. Nu ska jag göra mitt rum till mitt eget.
Jag tänker få mig att trivas där.

Sov så gott så hörs vi imorgon! 
Natti natti!

//Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)