tisdag 31 augusti 2010

Godnatt tisdag!

Dagarna börjar gå in i varandra känner jag, satt innan nu när jag skrev rubriken och funderade ett bra tag på vilken dag det var. Kollade faktiskt upp det pga min osäkerhet.

Hur som helst, ännu en dag börjar gå till ända. Ca tio minuter återstår av denna dag...
Är verkligen inte alls trött, eftersom att man bara legat i sängen HELA dagen och kollat på nästan hela säsong ett av Gossip Girl.
Insåg även precis att jag har förlorat mycket i mitt liv nu, men jag antar att det bara är till att börja om? Men blev lite ledsen av en händelse som jag läste om nyss nu på Facebook. Den sidan gör mig galen ibland... Så mycket fakta om folk och så mycket roligt att läsa om. Men bara så INTE privat alls. Ska man skriva privat måste man göra en massa extra grejer och trots att jag är lite emot detta så sitter jag ändå med den sidan uppe hela tiden när jag sitter vid en dator..
Facebook rubbar verkligen en totalt :P

Ska ta och försöka slita mig från Fejjan nu som många kallar det och sen ta och blunda och vänta på att min kära vän John Blund ska komma. Han är egentligen inte alls min vän, eftersom att han aldrig låter mig somna in... For many reasons. Men tänkte att om jag skrev lite gulligt nu om honom kanske han kan hjälpa mig ikväll... Haha

Godnatt Sverige

xo xo // Lejon

( TO MUCH GOSSIP GIRL!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)