tisdag 24 augusti 2010

Dags för Kiruna?

My turn now!
Jag vill faktiskt inte mer nu, detta börjar gå totalt för långt. Psykolog? My ASS!
Jag tänker tatuera mig, se om det blir något Polen... se hur det blir med allt annat. Sen tänker jag fan beställa en ENKEL resa till Kiruna och bo hos Farmor och Farfar om de nu inte har något emot det. Jag skiter i skolan och allt annat, jag är beredd att lämna allt här. Det verkar ändå inte finnas något viktigt här...
Jag kommer säkert ändra mig sen... Men just nu är det såhär jag känner.

Dagen har för övrigt vart helt okej fram tills någon timme sen då hela världen rasade sönder inom mig. Jag tror inte att jag haft en sån känsla förr. Kind of freaky faktiskt.
Hur som helst. Folket är precis som vanligt... De ser underbara ut, de vekar underbara och hjälpsamma, sen sticker de en kniv i ryggen på en precis som vanligt.. världen verkar inte bestå av annat än svikare.
Typiska Östhammars bor faktiskt!
GUD VAD JAG HATAR VÄRLDEN!! Min värld verkar inte bli älskad av Gud heller.

Godnatt... // Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)