fredag 20 augusti 2010

Hum C

Jag vet faktiskt inte alls vad jag ska göra idag.
Känner mig mycket bättre nu redan, men är det bättre att vara på den säkra sidan och stanna hemma eller ska man åka och festa i alla fall, de ska ju trots allt vara hur mycket folk som helst enligt många i Uppsala.

Vad ska ni göra idag?
Finns det några andra roliga förslag... 
eller vad hade ni gjort i min sits?


Det löser sig säkert senare annars. Har precis sett en film här som heter The Challenge, mary - kate och ashley film. Ganska bra när man har det tråkigt hemma. Åt även ett par relativt goda vårrullar till. Så nu är jag mätt.
Funderar på att börja packa ihop nu hur som helst, tror faktiskt att jag är lite fest sugen trots omständigheterna.

Skolan börjar på måndag. Man måste ju göra en schysst avslutning på sommarlovet!

Kram / Lejon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)