onsdag 25 augusti 2010

Oops

En månad, sen tänker jag berätta exakt vad jag tycker om det inte skett en förändring...
 Ni har EN månad på er.

Hur som helst, godmorgon bloggen. Sitter i skolan på biblan och har skit tråkigt, fick skjuts in av mamma då hon skulle på ett föräldra möte inom en kategori som inte är så viktig just nu.
Inget känns okej här, men samo kommer kanske senare och hälsar på mig sen. Jag börjar inte förrän 12.00 och klockan är kvart över 10 nu... Känns värt?
 Men ändå... Så mkt skönare att få skjuts in till skolan än att ta bussen, den är faktiskt riktitgt dryg.

Hur mår alla idag då?
Jag är okej idag, får se hur det känns lite senare efter en lektion med min "underbara" klass. Allt känns precis som det gjorde i Östhammar faktiskt, inget känns annorlunda.
Eddie från Kiruna kommer till Uppsala lite senare idag med så ska umgås lite med honom, längtar som fan. Kommer vara otroligt skönt att äntligen kunna lägga tankarna på annat, ska eventuellt träffa Jonti med..
Jag vet, vänskapskretsen är helt annorlunda nu, men shit happens. Ska hem och öva på gitarr sen tänkte jag, dags att jag börjar bli bättre så att jag kan börja starta en karriär! Egentligen har jag ingen lust, men det kommer nog.

Ha en bra dag på skolan/jobbigt och eventuellt på din lediga dag.
Kram // Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)