måndag 23 augusti 2010

Godmorgon, godmiddag, godkväll och godatt!

Heej :) Ledsen att jag inte skrev imorse.
Men eftersom att jag bor 7 mil utanför min skola så måste jag tyvärr gå upp ganska tidigt. Finns inte en chans att jag sätter mig vid datorn så tidigt. Har fullt upp med att koncentrera mig på vart jag sätter ner fötterna någonstans plus att se till så att jag vaknar ordentligt så att jag inte går vilse på min 1km långa promenad till bussen...

Gud vad jag inte har längtat efter skolan, det gör det inte heller bättre med tanke på omständigheterna.
Det var faktiskt BARA jobbigt idag. Lärare, minnen från innan sommaren osv osv. Känns fan inte ens som att man haft sommarlov och lås ideén är bara idiotisk. Orkar inte ens förklara!
Hade det trevligt med Ida på stan efter skolan i alla fall. Ligger nu hemma i min säng...

Enligt facebook passar jag som är kräfta tydligen bäst med skorpionen. Fråga mig inte varför jag tog reda på det :) Men så kan det gå när man har tråkigt.

Imorgon blir det att stanna hemma, orkar inte alls med folk, skola eller what so ever just nu. Plus att jag har varit smått förkyld till och från sen sonisphere.... inte ett gott tecken! så imorgon = hemma.
Ska försöka fixa lite små nya ideér till mitt rum och min kära tatuering.

Ska ju göra om rummet om jag nu inte skrivit det. Det kommer bli awesome. Kommer få göra i stort sett precis som jag vill, nu ska det bli mitt egna krypin där jag kommer känna mig trygg och varm.

Ska sova nu hur som helst, ögonlocken faller ihop lite då då nu känner jag..
Natti // Lejon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)