onsdag 1 december 2010

1 december

Sitter på uven med mitt lilla zzzumo <3

Missade mötet med psykologen för att folket är totalt invalida i stockholm och fattar inte att det är vinter VARJE ÅR i sverige.
Så därför rustar de inte upp sina tåg ordentligt så att de pallar med kylan.
Så jag vart försenad och missade hela mitt möte för att pendeln var helt sär. Åkte ändå till Uppsala för att träffa min Findus och sen även träffa Sofie.
Skyldig henne pengar och sen ska vi också ner på stan och fika och kanske köpa lite julklappar :)
Beroende på hur mkt pengar jag har kvar sen (A) haha.
Har köpt Tims present och snart är pengarna redan slut (a) höhö.

Aja Ska även åka till sjukhuset för att träffa Emir! Äntligen får man besöka honom igen. Ska bli kul att träffa honom igen och se hur han mår.

Hoppas du blir bättre snart vännen <3 Håller verkligen tummarna hårt för dig!!

Hörs senare kanske,
Kram

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)