söndag 12 december 2010

12 december

3:e Advent
När tredje ljuset brinner vi juleklappar syr och mamma bakar kakor och har ett fasligt styr.

Då var det 3:e advent nu då! 
Tiden går så sjukt snabbt, känns som om det vara igår jag fick sommarlov... och då skojar jag inte...
Sitter nu i sumpan hemma hos älsklingen och tittar svindlarna efter att ha tittat på deras match mot täby (förlorade med 11-6 tyvärr) och ätit god mat med hans familj och mummi som de kallar deras mormor. 
Super gott!!

ska nog dra hem till mig om ett tag, känner att de vore skönt att komma hem till mig och bara kunna sova ut imorgon utan att behöva oroa sig om att vara ivägen, sen får vi se vad som händer imorgon :)

Förlåt även för att jag uppdaterat så dåligt, men det har inte funnits tid för att sitta vid datorn idag.
Hoppas alla har haft en bra dag.
Kram och Puss

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)