onsdag 8 december 2010

1 månad idag med älskling

1 Månad
 
hel månad idag då Älskling och fler ska det bli!! 
Under denna månad kan jag faktiskt säga att jag varit lycklig, utan att ljuga.
 och detta är första gången på väldigt, välidigt länge som jag kan säga så!
Att jag faktiskt har hittat en så otroligt underbar kille som dig Tim gör mig bara så otroligt tacksam!! 


Att äntligen kunna vara i någons famn och känna tryggheten och värmen inom sig är helt otroligt<3

Tack för att du är så underbar, tack för att du älskar mig <3

tack för allt!
Du har gjort mig lycklig igen.



Älskar dig min alldeles egna Tim Classon Kalliomäki.
Du fångade mig med din otroliga charm.
Du&Jag!
Det är så det ska va!
♥ 

2 kommentarer:

  1. sv: Åh vad jobbigt :(<3 Men hoppas allt blir bättre på nya skolan då :) Vart ska du jobba? :D

    SvaraRadera
  2. haha vi är finare X)

    SvaraRadera

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)