tisdag 7 december 2010

7 december

Godmorgon.


Vaknade precis här hemma hos Älsklingen. Ska dra mot uppsala om ca 20 minuter för att gå på mitt lilla möte :) 
Håller tummarna för att pendeltågen går som de ska idag, men tar i alla fall ett tåg tidigare för att vara på min säkra sida. 
Har lyckats missa två stycken möten nu med henne. Dåligt som fa-an. 
Först försov jag mig sen var pendeln sen med 2 min så att jag missade upptåget... Sthlm alltså!!! usch!


Hur som helst. mötet börjar halv 1 och slutar väl efter en halvtimme, timme. Så är det någon som vill hitta på ngt därefter så kan ni ju slå en pling. Jag orkar inte ta kontakt med folk idag känner jag så har ingen hört av sig åker jag bara hem till mamma istället. 
Ska då försöka leta lite mer jobb och kolla på skolor i sthlm:)


kommer sakna min älskling btw. Har vi otur kanske vi inte ses förrän på söndag nu. Usch usch!
Men det går snabbt!!! Hoppas jag :) <3


Wish me good luck!


Hörs senare!
Kram

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)