onsdag 15 december 2010

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE.

Well yes I'm bored.
Tidsfördriv! :)



Du är tillsammans med? - Tim Classon Kalliomäki
Hur gammal är han/hon? - 16
När fyller han/hon? 30 september
Vart bor han/hon? - Sunbyberg / Sthlm
Har han/hon piercat sig någon gång? - Nope ;p Men han har hål i vänstra örat :)
Har han/hon druckit någon gång? - Jaaa då :)
Har han/hon rökt? - Jupp :p
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Ingen aning, hade säkert köpt en bil och en jävla massa kläder, förmodligen den där kepsen han älskade som han tappade bort. ^^
Är han/hon beroende av något då? - mina kramar.
Är han/hon envis? - Som faan... haha!
Vad gör han/hon på helgerna? - Är oftast med mig nu för tiden. Sen spelar han oftast matcher med sitt hockeylag.. Festar gör han väl ngn gång men inte lika mkt nu för tiden. :P
Beskriv honom/henne med två ord? - Finaste killen!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Haha, jaa kanske. :p
Varför blev du tillsammans med honom? - Tyckte han var fett snygg innan jag träffade honom, sen sa det typ bara klick när jag hälsade på honom första gången. Super fin personlighet och vi kom nära varandra redan första natten!!
Föll du för honom/henne direkt? - japp!!
Du älskar honom/henne? - Såklart att jag gör <33
Du har slagit honom/henne? - Inte seriöst, men jag har väl skojat lite med honom någon gång :) Men jag slår aldrig hårt.
Du har roligt med honom/henne? - Har alltid kul på ngt sätt med honom. Oftast mysigt <3
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Jaa det tror jag <3
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Hans ögon är hur fina som helst, hans händer är helt underbara Raawrrrr!! Han är perfekt helt enkelt <3
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Ja det händer nog att jag blir svartsjuk ibland. :p Går man på stan och ngn brud stirrar då tar jag oftast hans hand direkt för att visa "bitchen" (hoho) att han är min ^^<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)