måndag 13 december 2010

13 december

Lucia!

jag hälsar er alla som förr mången gång
Med ljus i min krona, och stämningesfull sång.
Jag kommer näst mörkast det är här i norden,
Och allt känns så tomt och förfruset på jorden.

Du eviga stråle, du sol överallt,
Träng in i mitt bröst, där det nu är så kallt.
Jag hälsar er alla som förr mången gång,
Med ljus i min krona och stämningsfull sång

Så var det Lucia igen dåra. 
Sitter fortfarande hemma hos älsklingen och har precis duschat.
Tim åkte inte till skolan idag då han har sjukt ont i axeln så vi ska snart åka till karolinska för att se vad det kan vara :)
Efter det blire att dra till farsan och stanna över natten där.
Ska äntligen få käka sushi igen :D
Gissa om jag är taggad!!

Känner mig jätte hemsk btw. Lovade min syster Elin att komma på hennes lucia tåg i Östhammar.
glömde totalt bort det, men jag ska be mamma att filma.
Jag måste få veta hur det gick för henne i alla fall!!

Hoppas alla får en fin Lucia dag!
Puss o Kram

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)