torsdag 16 december 2010

Vad nu...?

Så blev det en hemma kväll igen då...

Börjar bli less på att sitta hemma, samtidigt som jag varken har lusten eller orken att ta mig ut och göra något. Som tur är verkar Tim inte ha några problem med det.
Han tycker bara att det är skönt att vara hemma..

Men i helgen måste jag nästan komma ut känner jag, inte för att jag vill men för att jag måste.
Kommer snart bli någon invalid människa som inte kommer märka förändringarna därute. Som om man låg i koma you know :p

Ajah! Nog om det! Idag tror jag att jag ska få hjälp med bloggen som sagt. Hon skulle höra av sig när hon hade tid och ork!
Vet inte alls hur den ska se ut ärligt talat (a) 
Får se hur det blir i alla fall!

Puss så länge.

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)