söndag 5 december 2010

Musik



Tim ligger bakom mig och sover reda, stackarn är trött efter matchen skulle jag tro! Haha.
Så jag tänkte roa mig lite genom att ställa några frågor till mina läsare! ^^


Vad tycker ni läsare om musik egentligen?
Vad betyder musik för er?
Har musik hjälpt er någon gång?
Hur tror du världen sett ut nu utan musiken?
 


Som många kanske redan fattat, så betyder musik otroligt mycket för mig. Det är verkligen något som fått mig på fötter många, många gånger.
Vet verkligen inte alls vad jag gjort om inte musiken fanns. Brukar undra ibland vart jag hade funnit stödet om jag inte hade haft musiken att vända mig till, eftersom att dagens ungdom inte är världens pålitligaste.
I alla fall enligt mig... Litar inte direkt på någon så därför har jag anförtrott mig till musiken i rätt så många år faktiskt.
Så vart hade man hittat stöd om det varit som det är idag med ungdomarna och musiken inte fanns... vad tror du?


Lejon

2 kommentarer:

  1. ''...eftersom att dagens ungdom inte är världens pålitligaste.''

    ska du säga?

    SvaraRadera
  2. Okaj, hoppas det löser sig :)<3 Jodå det är bra med mig :D

    SvaraRadera

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)