torsdag 23 december 2010

God morgon

Hej och god morgon äre väl dags att säga nu för min del hur som helst.
Dan före doppare dan idag alltså.
Dvs. Imorgon är det julafton. Längtar faktiskt inte alls..

Har ingen julstämning alls så det känns som att vi kommer ha något släkt kalas istället.
Har inte fått klä någon julgran i år :(

Hur som helst, vaknade nyss hemma hos Findus denna morgon med. Har precis klätt på mig och fixat mig. Mobilen ligger på laddning och om en dryga 20 minuter tar jag bussen ner mot stan för att sen ta lantis bussen mot Östhammar.
Oturligt nog måste jag gå från Börstil , hem i detta kalla väder.
Men jag tror att jag fixar det ;) Då drar man driekt över till mormor för att fika där och fira hennes dag!

Hörs senare hur som helst.
Puss

Lejon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)