lördag 18 december 2010

18 december

Så var det lördag igen..

Förlåt för en sån sjukt dålig uppdatering igår.
Det blev inte att man var hemma speciellt mkt.
Vaknade vid ett sen drog man direkt ner till tims träning där jag och sofie tittade på.
Fick en jätte fin julklapp av henne! Tack gumman, de var verkligen precis vad jag behövde!^^

Hur som helst, sen drog vi till sollentuna och det var väl kul till en början. sen blev det kallt och det hände lite små saker.

Kom hem vid 1 på natten i alla fall. 

Gick upp nyss idag för att jag inte kunde sova, Tim tar så otroligt mycket plats i sängen alltså xD
och jag kan verkligen inte sova när man delar på en 90's säng.
Aja! 

Tänkte i alla fall vila lite innan jag börja göra ngt för dagen.
Förhoppnings vis kommer man göra något roligt idag!
Hörs senare i alla fall.

 Kram

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)