söndag 5 december 2010

5 december

2:a Advent!


När andra ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär

Redan 2:a advent dåra, julen närmar sig med stora steg :) 

Hur går det för folket att hitta julklappar då?
För mig går det segt! Vet oftast hur personer mår och vad de tycker om att prata om osv.
Men att hitta saker till vänner och familj är bland det svåraste jag vet.
Det är sjuukt jobbigt även om jag älskar att ge saker!

Men hur som helst.
Älsklingen och hans bror hade match idag i Gimo.(solna/sundbyber mot gimo)
Såklart vann sumpan med 9-8! Grattis till er. 
Satt typ och uppdaterade Sofie om matchen hela tiden då hon tyvärr inte kunde hänga med. :/ 

Hoppas jag var ganska duktig på det i alla fall trots att jag inte kan alla regler än. haha!
Riktigt rolig match. Tror aldrig att jag varit så intresserad av en match, brukar inte tycka ishockey är så intressant, men jag antar att ha en kille som spelar ishockey har ändrat på mig lite ;) 
Sitter som bänkad när de spelar nu för tiden och pratar typ hela tiden x) 
Hoho. Syrran hängde med och tittade den här gången med! Sjukt kul att man äntligen fick göra något med dig gumman <3 Utan föräldrar och några minuter bort från hemmet.
Hur som helst! Bra match

Ska titta på en film med älsklingen nu och försöka bli av med den hemska mensvärken jag för tillfället har, kanske ska be tim färga mitt hår ikväll med, men jag är lite skeptisk till att han kommer fixa det ;)
aja. Lite långt inlägg nu.
Sorry.

Hörs kanske senare.
Natti natti annars
Kram 

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)