torsdag 2 december 2010

Sagan om konungens återkomst

Sitter hemma och tittar Sagan om konungens återkomst med älsklingen. Har haft det jätte mysigt med honom idag och lyckades göra friterade strips för första gången i mitt liv. De låg i oljan lite länge kanske. Men det blev ändå sjukt gott.
Tim hjälpte mig lite grann med hur man skulle göra. Utan honom hade jag nog inte lyckats x) haha

Farmor och farfar kom idag med som jag skrev att de skulle göra. De är på middag med en vän här i sthlm, de åkte väl kring 6 och har fortfarande inte kommit hem. Men det dröjer väl inte så länge till antar jag.

Blir en tidig kväll idag för Tims skull. Han har det alltid så svårt att komma upp på morgonen när han är hos mig..
hihi sötnosen då.

Imorgon drar jag till Uppsala för att gå på ett möte på boland med studievägledaren. Sen hoppas jag att de mesta är över. Måste in en annan dag o lämna nyckeln och böckerna. Sen jävlar är allt slut.
Ska se klart filmen nu och sen blire att krypa ner i säng.

Natti på Sverige.
Kram

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)