måndag 13 december 2010

SUSHI

Och gissa om det var gott.

Pappa köpte en extra stor åt mig med.
Toppen!! 
Har man lite till imorgon med.
Sug kuk på er som inte gillar den maträtten :o
Ni har fel på era smaklökar!
That's it alltså!

Aja, sitter hemma i årsta nu. 
Propp mätt men tänker klämma i mig de sista bitarna lite senare hade jag tänkt!
Håller på att ladda mina batterier till kameran nu också så senare tänkte jag dra ut och fota lite om det inte är allt för mörkt. Hoppas sötnosen min ställer upp som modell.
Får se hur det blir med det.
Har i alla fall blivit super sugen på att fota hela tiden nu.

Ska mysa ner mig i soffan nu och titta när grabbarna nördar sig.
Kram och hörs sen.^^

Lejon

btw!
Vill ni bli länkade kan ni bara kommentera så länkar jag er här på bloggen om ni länkar om min blogg såklart!
En idé jag tog från Sofie Schilchers blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)