söndag 5 december 2010

fegis

Fick nyss en kommentar från "anonym":

''...eftersom att dagens ungdom inte är världens pålitligaste.'' ska du säga?


Pallar inte ens fråga varför "du" skriver så. 
Jag vet i alla fall att jag är en ärlig människa. Men jag vet även att det går så otroligt äckligt mycket rykten om mig i Uppsala att det inte är sant. Så jag har full förståelse ifall det är så att du inte litar på mig efter allt skit snack! ;p Men då har jag ett litet tips, lär känna mig innan du säger något sånt i så fall.


För skriver du sådär så känner du mig inte säger jag bara. Alla gör misstag och visst har jag gjort fel och sagt något jag inte borde sagt eller gjort något jag inte borde gjort utan att tänka mig för. Men jag är fan inte en dålig människa!


 Sen är det bara töntigt att du heller inte vågar visa vem du är. 
Det tyder ju bara på att du inte vågar stå för det du säger? Förmodligen någon som tvivlar på sig själv!
Står man inte för det man säger så säger man olika till olika individer.

Du säger t.ex att jag är en bra människa till de som tycker att jag är bra och säger att jag är en falsk människa till de som tycker att jag är det. 
Med andra ord en bytaåsiktefterperson människa.
Sånna tycker inte jag om :) 


Ville bara skriva det eftersom att jag blir otroligt irriterad på sånna människor! :)
Tyck som ni vill, men det var min åsikt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)