torsdag 23 december 2010

23 December

Aah tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag säger;
- Godnatt Sverige.

Vart på stan typ hela dagen och träffat vänner hit och dit. Var o shoppade med findus och hennes julklapp var att jag fick välja tre plagg från New Yorker. Hittade sjukt snygga grejer!
2 är bestämt och den 3:e fick hon välja lite smått som hon ska köpa efter jul!
Gullungen min <3 :P Hon känner ju mig så inte rädd att de ska vara fult i alla fall. ^^
Sen ska jag köpa en massa saker i thailand till henne hade jag tänkt, just för att jag inte hittar något till henne här i Sverige.

Sen drog vi hem till Stoffe och var med nära vänner man inte träffat på as länge.
Hade sjukt trevligt och längtar tills man kan ha en sån kväll igen med de gamla godingarna. Det är typ de ända jag saknar med Uppsala... Chill kvällarna med ens RIKTIGA vänner <3
Så tack ALLA som var där för ikväll!

Sjukt kallt ute. Tror vi är uppe på -25 grader nu alltså. Farsan ska dra upp te Kiruna imorgon och fira jul där... Han kommer ju svettas där jämfört med detta vädret, och då skämtar jag inte -.-
Hoppas du får de bra där och du får hälsa alla!

Nu äre dags att sova.
Natti, natti och tack igen för ikväll!
Puss

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)