onsdag 15 december 2010

15 december - Grattis Morfar 70 år!

Tjenna mors.

Sitter hemma hos pappa igen och fråga mig inte vad jag gör uppe nu alltså -.-

Tim och Toni skulle till praktiken tidigt på morgonen och väckte mig såklart. Dum asses ;p Nej da de är fina pojkar. Kunde hur som helst inte somna om så jag drog till pappa istället för att sitta och chilla här tills klockan blir ett för att sen bege mig mot Östhammar.

Min kära morfar fyller ju år idag!!
70 Bast blir han. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!! :D <3
Så det är anledningen till att jag ska hem, just för att fira honom.
Kan ju inte missa hans 70års dag för tusan!


Har dock inte hittat en bra present än :( <3 


Men, men... har jag tur hittar jag kanske ngt i sista stunden.
Nu blire att slappa framför tv'n.
Hörs senare.


Puss


Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)