torsdag 23 december 2010

BYTT BLOGG NU!!!

Numera får ni ta er in på

om det är så att ni vill läsa om min vardag.
Designen har jag lyckats fixa själv och jag suger på det så den ser hemsk ut just nu, men jag ska försöka lära mig lite mer så småning om så att den kan bli bättre sen!

Tog såklart hjälp av att ladda ner någon bloggdesign men har lyckats fixa och ändra lite på den alldeles själv.

Men som sagt bytt blogg nu!

Dags att börja blogga på blogg.se och säga hejdå till Blogger.com!

Kramar Lejon

1 kommentar:

  1. Tjäna 600kr för varje värvad medlem enkelt och smidigt
    Bli medlem idag och börja tjäna pengar:

    Sprid de på facebook tjäna mer snabba pengar 10st medlemar = 6 000 enkla kr

    Finns även en liten guide hur man ska göra för att lägga in (blogg/hemsida)
    samt ett litet klipp ja satte ihop ifall ni vi ha detta som videoklipp

    Länk hittar ni här:
    http://metrobloggen.se/stefane85/tjana-600kr-for-varje-varvad-medlem-enkelt-och-smidigt/

    Min blogg:
    http://metrobloggen.se/stefane85

    SvaraRadera

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)