onsdag 8 december 2010

tidsfördriv

Kan inte riktigt somna så jag kör en sån här igen :) sorry for that, men jag tvingar er inte att läsa. Hoho! :) 

SEX & HÅNGEL
1. Vem sov du med senast? -
 Tim <3
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Tim
3. Vem pussade du senast? - Min lilla söta fina kissemiss Kita :D
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - Tim igen :) <3
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Oj... hehe, det var ett tag sen! Minns inte x)
6. Har du haf oskyddat sex? - jao
7. Vem sög du senast av? - fuuu dig :O
8. Hur ofta strular du? - Använder nog väldigt lite tunga :)
9. Hur många har du strulat med på en kväll? Oj... ett antal på någon fest hade jag någon grej om att jag skulle strula med alla där minst en gång under hela kvällen. Wierd I know, men jag var wasted! :p Minns inte hur, varför eller när.
10. Vem var den första personen du strulade med? Nån som var ganska så mycket äldre än mig på Piteåhavsbad någon kväll. Haha Jag och Ellen blev uppbjudna på hans hotell rum och vi hängde bara med. Fan vad dumma vi var x).

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - T och M
11. Hur många har du varit tillsammans med? - Det är bara Tim som jag räknar som ett förhållande, alla andra killar var inte äkta! :p
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? Eeh... Ja (oäkta förhållande som sagt) Det var väl Sebastian Ericsson.
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Tim Classon Kalliomäki. <3 Min fina ängel <3
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - 1 Månad idag :D <3
15. Sötaste paret? -  Det är nog Findus och Albin <3
16. Hur ser din drömpartner ut? - alltså det där med drömpartner... utseénde mässigt har jag inte tänkt alls faktiskt
17. Hur ska din drömpartner vara? - Omtänksam, han ska bry sig och finnas där i alla lägen, ha samma humor, kunna prata med mig, rolig, lite retsam men ändå söt <3
18. Hur många gånger har du varit kär? - flera gånger
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär i, RIKTIGT kär? - 2
20. Vem var din första riktiga kärlek? - Andreas Larsson...

DÅLIGA TIDER
21. Har du druckit alkohol? - yupp det har jag
22. Röker du? - Ja det gör jag!
23. Snusar du? - händer ibland
24. Har du rökt på / knarkat? - jaa.
25. Hur ofta festar du? - Inget alls nu för tiden typ.
26. Vad gillar du att dricka? - vin, cider. m.m
27. Har du skurit dig? -  ja
28. Har du bra självförtroende? - Neeej typ inte längre
29. Hur mår du egentligen? - är typ riktigt deprimerad egentligen men det blir bra!
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - haha många gånger... åkt i stulen bil for example!

DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning? - ja
32. Isåfall, vilka ? - privat!
33. Har någon nära dig dött? - ja!
34. Hur vill du dö? - av åldern :)
35. Vill du dö? - Neeej!
36. Har du någon gång varit på dop? - japp
37. Isåfall, vilka? - syrrans, hannas. säkert ngn fler
38. Gillar du livet? - den har sina stunder.
39. Vem som står nära dig fick senast barn? -  Ingen aning.
40. Vill du ha barn, och hur många? - eeh.. vill typ inte ha barn egentligen men isf 1.


DU
41. Vart bor du? - Stockholm, årsta
42. Vart går du i skola? - Ingenstans just nu,
43. Är du smal eller tjock? - smal
44. Är du snygg? - nja nej mer söt isf.
45. Är du nöjd med ditt utseende? - njaa nej ibland
46. Vad gillar du mest med dig själv? - ögonen isf.
47. Och vad vill du ändra på? - mycket, min höftbredd t.ex
48. Vad heter du? - Sofia
49. Gillar du ditt namn? - Nej det är fult
50. Vad gör du på fritiden? - olika

FAVORIT

51. Mat: sushi
52. Dricka: mjölk
53. Färg: svart
54. Musik: metall
55. Låt: Just nu: många
56. Veckodag: fredag
57. Sport: ingen typ
58. Godis: älska <3
59: Artist/band: olika
60: skådespelare/skådespelerska: olika

SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan? - nej
62. Trivs du? - -----
63. Favoritämnen? - ----
64. Vilka ämnen gillar du inte? - matte
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - många
66. Vart har du praoat? - ja
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - japp! konsum i östhammar.
68. Vad vill du jobba som? - musiker
69. Varför? - därför att!

70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - ingen.


FAMILJ
71. Vad heter din mamma? - pia
72. Vad heter din pappa? - rickard
73. Vad heter dina syskon? - Sara, Elin, Simon
74. Är dina föräldrar skilda? - ja
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - doris och görna, ing-marie och olle
76. trivs du hemma? - oftast
77. Om inte, varför? - ---
78. Hur är din familj? - wierd :P
79. Är dina föräldrar pinsamma? - nej ibland xd haha
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - ja nu för tiden!

ANTINGEN ELLER
81. Sommar eller vinter? - sommar
82. Bikini eller baddräkt? - bikini
83. Rosa eller blått? - blått
84. Öl eller cider? - cider
85. Vin eller sprit? - vin
86. Bada eller sola? - sola
87. Chatroulette eller omegle? - chatroulette
88. Fjortis eller emo? - inget
89. John Mayer eller Johnny Cash? - nah
90. Pop eller rock? - rock


RANDOM
91. Skostorlek? 36-37
92. Längd? 159,5
93. Gillar du bananer? blä
94. Leker du gärna häst? nej
95. Vad heter dina bästa kompisar? - Sara pettersson <3
96. Hatar du någon? japp
97. Vad köpte du senast? cigg tror jag.
98. Vad åt du senast? lussebulle :D
99. Är det många i din skola som gillar dig? Bryr mig inte
100. Sista frågan: Är du rasist? nej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)