onsdag 8 december 2010

wiie :D

Sitter här nu och pratar med älskling i telefonen. Fuu vad jag saknar honom...
Hade verkligen velat vara med honom idag :/ Men aah that's life.


Han sitter tydligen och tittar på någon film som kallas "looser" och väntar på att hans nudlar ska kallna :) Haha min sötnos. Han irriterar sig på att jag får sms hela tiden och att det är ngt konstigt ljud som kommer i bakrunden när man pratar. Haha


Förresten! Har faktiskt fått jätte mycket läsare nu för tiden :D har lite 100 stycken nu idag, känner mig jätte, jätte glad. 
Tim hälsar; "Hej, hej."


Aja, ska nog gå ut och ta en natt cigg nu sen blir det att packa och efter det, krypa ner i sängen, ska faktiskt upp 7 och jobba på mammas jobb från 8 till 12 sen ska jag till sthlm för att träffa min älskling <3 Längtar gubben min! <33


Sov så gott alla läsare <3
Puss och kram 

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)