fredag 3 december 2010

3 december

Godmorgon!

Sitter här nu igen... klockan är tjugo över nio på morgonen och jeepp jag är redan vaken.
Farmor och farfar är ju här... De kanske förklarar en hel del. Haha. Nej då men det är jätte mysigt att de är här,
har verkligen saknat de!
De städar för fullt här hemma! Haha, de är tokiga de där alltså! :p

Skulle egentligen gått på ett möte idag, men jag har sjukt ont i huvudet och kände att jag verkligen inte orkade det.
Sov jätte dåligt inatt då Tim har en tendens av att puta med arslet så inåt helvete när han sover -.- Förvånar mig inte om en grop med formen ->mig<- är på väggen efter att han mosat in mig i stort sett hela natten x) haha.
Han är så söt min pojke!! :) 

Hur som helst, ska kanske ut och shoppa idag beroende på om huvudvärken släpper eller inte.
Saknar mitt jävla zzzumo <3
Hörs senare.

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)