onsdag 8 december 2010

8 december - morfar,morfar,morfar... hahahah!

Godmorgon bloggen.


Sitter här i köket nu och har faktiskt vart uppe i 3 timmar. Men jag säger godmorgon i alla fall.
Kom nyss hem med mamma från mataffären, följde med henne för att handla lite man och ingredienser till julbaket vi ska ha idag.
Dags att baka lussekatter, julknäck, chokladkola och pepparkakor! Ska bli super kul.


Träffade på morfar på affären och jag såg direkt vi kom in ett skit snyggt träd i lampformat som jag bara:
- åååh mamma denna vill jag verkligen ha , fett snygg!


Då kommer morfar och säger, " men du har ju redan en..." (Mamma blänger på morfar han blir helt tyst vänder sig om och pekar på ett par skivor med julmusik från 60-talet...) "jaaa just ja en sååån vare du skulle ha....." 
Jag trodde seriöst att jag skulle dö!! Haha morfar med sin stora trut xD
Jaja men då vet jag att jag får något fint i Julklapp i alla fall. Haha! Älskar morfar seriöst, han är då för go. Det tråkiga är nu bara att han kommer ha ångest över att ha råkat avslöja en julklapp i veckor x)


Ååååh du söta gubbe!


Men nu ska jag börja baka. Ha det fint och hörs senare.
Kram

Lejon

1 kommentar:

  1. Haha aaw tack :D<3 Men vad gör du nu för tiden? :) Länge sen som sagt x)

    SvaraRadera

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)