tisdag 7 december 2010

Home again

Hallå där. 


Mötet gick bra, grymt jobbiga frågor bara. Höll på att bryta ihop!


Hur som helst, hemma nu i östhammar igen. Känns la sådär. Saknar Tim redan hur mycket som helst..
Mitt rum är fortfarande sjukt stökigt så imorrn' MÅSTE Lejon städa och så var det med den saken. Suck och pust säger jag bara.



Aja, ska nog färga håret ikväll om nu min mamma orkar med det :) Den röda färgen sitter ju inte i lika länge som de flesta andra färger så man måste färga om hela tiden känns det som. nu var det iofs ett tag sen jag färgade det så blonda slingor börjar komma fram nu till det rosa runt omkring. Seexy!! Not -.-'


Har typ inga planer för vecka (förutom att jag ska jobba på torsdag) och det suger häst kuk!! Kommer bara sitta hemma och glo annars eventuellt ta och träna lite grann och bara vänta tills helgen kommer då syrran blir 15 och sen på söndag ska jag till sthlm igen!


Puss pussi nuss.

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)