torsdag 9 december 2010

9 December

Hejsan bloggen.

Förlåt för en dålig uppdatering idag, men det har inte funnits någon tid för mig att blogga. Hoppas det inte gör något.

Loggade precis här på blogger.com och såg att jag hade 126 läsare igår :) Gud vad kul, mitt rekord hittills och jag har väl inte haft den här bloggen och bloggat aktivt speciellt länge.

Hur som helst. Idag har jag jobbat en jävla massa. Klev upp 7 för att hänga med mamma in till jobbet till åtta och vi höll på med inventering ända fram till 12 med en paus. Tiden gick snabbare än jag trodde och det var faktiskt kul.
Inventera = räkna grejer och skriva upp på lister och lägga allt i ordning på lagret. Bland annat :)

Det låter inte så kul, men när man väl kom igång var det rätt trevligt, jag och mamma pratade typ hela tiden om en massa olika saker och flummade om en liten speciell person som fick mig full i skratt idag. Kul att se hur mycket de gjort om sen sist jag var där också. Väldigt stor skillnad nere i källaren i alla fall.

Sitter nu hemma hos Pappa igen, saknade Tim alldeles för mycket så jag åkte hit efter jobbet och nu sitter vi här. Jag bloggar och han spelar något bil spel som pappa alltid spelar. Haha nördar!! x) Jag har testat några gånger men inte ritkigt fastnat.
Ska försöka fixa i ordning lite mat till oss nu.
Får se om man bloggar lite senare.

Puss

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)