lördag 11 december 2010

11 december - min systers födelsedag!

Godmorgon allihopa.


Idag är det en mycket speciell dag, nämligen min systers födelsedag. Så jag tycker att alla kan slänga in ett grattis för min underbara syrra!! Hon är en toppen brud och förtjänar det absolut bästa.
Älskar henne otroligt mycket.

Byxmyndig nura ;
Min fina lilla 15åring är inte längre en fjortis.
Hoppas du får en toppen dag gumman med många presenter, kramar och gratulationer!!
Älskar dig hur mycket som helst!!

Hur som helst, idag blir det att fira min älskade syster med att ha släktfika nu vid två, sen på eftermiddagen har mamma bokat bord för hela familjen, minus peter, plus tim, mormor och morfar, på rospinglan här i östhammar då vi ska äta middag där och försöka göra de så mysigt som möjligt för syrran min. Hoppas det blev en bra suprise trots allt? :p
Hoppas det blir en dunder dag i alla fall.


Puss på er alla läsare.


Lejon

1 kommentar:

  1. snabb jag är på att läsa din blogg xD haha tack <3

    SvaraRadera

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)