tisdag 7 december 2010

chatt med alexander

Hallå där igen alla läsare.

Ligger nu i min otroligt sköna säng och har precis pratat med älsklingen min. Han "följde med" ut på en godnatt cigg innan vi skulle sova <3 
Ligger nu här och camar och chattar lite med Alex min bruuur :D den jäveln alltså. 
Han är så snäll min kära skåning! Längtar tills vi träffas Alex! Kommer bli dunder alltså!

Hur som helst, har färgat håret nu och är jätte nöjd, inga ränder och fläckar den här gången. Använde färgen jag köpte från Polen, jag och morsan hade lite svårigheter med att förstå hur man skulle göra så det slutade med att vi blandade färgen i en plast mugg som hon sen smetade ut i håret med en kniv... hmmm... ja det finns alltså massa sätt att färga håret på haha. Fick mig att skratta lite.
Ska snart ta och sova tänkte jag så jag tror att detta blir mitt sista inlägg för idag!
Men vi ser väl, planer ändras hela tiden you know! 

Hoppas alla haft en bra dag. Godnatt på er
Kram

Lejon

p.s Bjuder på den där bilden alltså... höhö!

1 kommentar:

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)