onsdag 1 december 2010

Hemma hos pappa igen

Haaaaaaallåååå.
Sitter hemma hos pappa igen nu då och tittar 16 and pregnant.

Jag har alltid sagt att jag aldrig vill ha en unge, men ju mer jag tittar på det här programmet ju mer sugen blir jag. Freaky :o.

Nej men då vet man att man aldrig skulle vara ensam och alltid ha någonting att göra. Vet inte hur mycket jag klagat denna månaden om att jag inte har ngt att göra eller att vara ensam.
Meeeeeen det är nog liiiite för tidigt nu hur som helst.

Såå, sitter nu SJÄLV (höhö) och väntar på att älsklingen ska komma hem från att ha varit i Kista och fyllt i sin tatuering. Hoppas att den ser bättre nu. Den såg för hemsk ut innan. Haha

Ska fortsätta titta tv tills han kommer.
Hörs vi inte mer så säger jag väl Natti natti!

Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)