måndag 20 december 2010

20 december

God morgon... Eller ja! Heh för vissa är det kanske det.
Själv har man för första gången på länge varit vaken sen 7 imorse. Behövde gå på lite möten i uppsala så det var bara att kliva upp o dra dit! 

Sitter nu på Boland i bibblan och väntar på mitt andra möte för dagen. Var hos min socionom (stavning?) innan och fick lite oroväckande svar från ett diagnostest.. heh...heh...heh! 
Men ah de är i alla fall sjukt förvånade över hur bra det faktiskt har gått för mig de senaste månaderna och jag själv är grymt stolt, vilket jag faktiskt har rätt att vara!
Lejon börjar få tag på sitt liv ;p Nice huh?

aja hur som helst, ska snart ta ett snack med studievägledaren plus att jag tror att jag lämnat in alla mina böcker nu. Så nu är det bara att lämna nyckeln som är kvar. :) Resten av böckerna tror jag ligger hemma.

ska nog dra hem direkt efter det här mötet, vill bara hem till älsklingen för att sen SOVA!!! 
Ska kanske träffa Anna här på boland en snabbis med ;p ser fram emot det. Plus att jag ska försöka få liv i Eric! ^^ 

Aja, får se om man skriver sen!
Puss


Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)