måndag 20 december 2010

Julhandling

Hoho

Hellu again!
Var och handlade lite julklappar med älsklingen för någon timme sen och är nu hemma igen. Det var tänkt att jag skulle köpa något till min syster i julklapp, men den ungen är sjukt svår att förstå sig på så jag får fixa en klapp till henne en annan dag, typ imorgon?
Hur som helst, lyckades äntligen köpa solpuder till mig själv nu och en riktigt puderborste. Något jag aldrig ägt förr, så jag testade så klart de direkt när jag kom hem och jag är super nöjd!
Hur som helst, älsklingen är hemma hos sin syster nu på middag och jag väntar bara på att han ska komma hem till mig igen så att vi kan mysa. Detta är sista natten vi är med varandra innan julafton.
Kommer sakna min sötnos som fan :( <3

Ska försöka fördriva tiden med att kolla lite tv nu.
Hörs senare

Puss
Lejon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)