torsdag 23 december 2010

12 dagar kvar...

Hej igen!

Sitter hemma i Östhammar nu efter att ha fixat en överaskning till Tim som kommer till mig på Lördag. Får se om han märker något. Mamma hade köpt en ny bekini till Thailand som jag nu har på mig haha xD
Den sitter skit snyggt och jag ser för en gångs skull, inte fet ut i en badgrej. :P

Har även firat mormor och druckit kaffe osv.
Ska snart baka pepparkakor med familjen tänkte jag efter att jag har bytt om till några varmare kläder. Hehe, känns helt wierd att sitta i bekini när det är -20 ute.

Saknar Tim som fan ska ni veta.
Längtar tills lördag.
Hoppas alla får en trevlig uppesittar kväll idag då, för det vet jag att jag kommer ha!

Hörs kanske senare beroende på vad som händer.
Puss

Lejon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ett bevis på att ni vart här kanske? (a)